Sportievak Vzw

Groeningelaan 40 8500 Kortrijk
056 26 44 20 Klik om te bellen

Over Sportievak Vzw

Sportievak vzw is een door Sport Vlaanderen erkende sportfederatie die tal van sportieve vakanties organiseert voor kinderen, jongeren en volwassenen. Als omnisportfederatie vervullen wij onze opdracht op veel verschillende vlakken.

Voor de schoolgaande jeugd is er een brede waaier aan vakantiemogelijkheden tjidens alle schoolvakanties. Dit gaat van interne en externe sportkampen in het binnenland over volledig verzorgde wintersportreizen tot zonovergoten sportvakanties in het buitenland. Sportievak heeft ook haar eigen vakantiecentrum aan het Italiaanse Comomeer.

Volwassenen kunnen bij ons terecht voor elke vorm van sportbeleving. Zoekt u een sportclub in uw omgeving? Wil u met een groep vrienden of een vereniging eens kennismaken met een bepaalde sport? Wilt u een daguitstap of meerdaagse trip organiseren? Sportievak organiseert àlles op maat. Wij regelen accommodatie, lesgevers, materiaal, vervoer, verblijf, enz.

Ook scholen, bedrijven, verenigingen, sportclubs, sportdiensten of groepen van eender welke vorm kunnen bij Sportievak aankloppen. Wij organiseren sportdagen voor alle leeftijden, regelen sportstages, leveren lesgevers, bieden initiaties en lessenreeksen aan, kortom als het om sport gaat zit u bij Sportievak aan het juiste adres!

Sportievak Vzw in het kort

Sporten

Sneeuwsport
Voetbal